Мен, Умартаев Максуджон Абдуллажонұлы, Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы аграрлық-техникалық колледжінде «Тамақтандыруды ұйымдастыру» мамандығы бойынша арнайы пән оқытушысы болып жұмыс істеймін. Қазіргі таңда 9-231 «Аспазшы» тобында сабақ беремін. Сабақтарымның қызықты әрі нәтижелі болуы үшін бар білімім мен тәжірибемді тиімді қолдануға тырысамын.
Аспаздық – бұл тек кәсіп емес, шығармашылық пен шеберліктің тоғысуы. Осы салада оқушыларға білім беру тек теориялық мәліметтерді меңгертумен шектелмейді, сонымен қатар практикалық дағдыларды дамыту арқылы жүзеге асады. Сондықтан арнайы пән оқытушысы ретінде мен сабақ барысында оқушылардың қызығушылығын арттырып, олардың білімін тереңдетуге бағытталған әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданамын.
Интерактивті оқыту әдістері
Интерактивті әдістер оқушылардың сабаққа белсенді қатысуына ықпал етеді. Мысалы, «Миға шабуыл» әдісін қолдану арқылы жаңа тақырып бойынша ой қозғап, олардың логикалық ойлау қабілетін дамытуға көмектесемін. Бұл тәсіл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, шығармашылық тұрғыда ойлауына мүмкіндік береді.
Практикалық жұмысқа негізделген әдістер
Аспаз мамандығы – тәжірибеге негізделген сала. Сондықтан практикалық сабақтардың маңызы өте зор. Оқушылар тағам дайындау үдерісін өз қолдарымен орындау арқылы теориялық білімдерін іс жүзінде бекітеді.
Практикалық сабақтарда топтық жұмыс әдісін жиі қолданамын. Бұл әдісте оқушылар шағын топтарға бөлініп, әрқайсысына белгілі бір тағам түрін дайындау тапсырмасы беріледі. Бұл тәсіл олардың командалық жұмыс жасау дағдыларын дамытып, өзара тәжірибе алмасуға жағдай жасайды.
Көрнекілік әдістері
Көрнекілік – оқушылардың есте сақтау қабілетін жақсартатын маңызды құрал. Сабақ барысында:
Аспаздық құрал-жабдықтарды,
Әртүрлі тағам түрлерін,
Бейнероликтер мен презентацияларды қолданамын.
Бұл оқушылардың тақырыпты жақсы түсінуіне көмектесіп, білімдерін көзбен көріп, тәжірибе жүзінде меңгеруіне ықпал етеді. Сонымен қатар, тағам дайындау техникасын нақты көрсету арқылы күрделі үдерістерді жеңіл әрі түсінікті етіп түсіндіремін.
Рефлексия және бағалау әдістері
Сабақ соңында оқушылармен бірге өткен тақырыпты талдау жүргіземін. Бұл олардың жетістіктері мен қателіктерін анықтауға мүмкіндік береді.
Сабақ қорытындысында «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін қолданамын. Бұл әдіс арқылы оқушылар өз жетістіктерін бағалап, болашақта жетілдіру қажет тұстарын түсінеді. Бұл олардың өзін-өзі дамытуға деген ынтасын арттырады.
Қорытынды
Менің негізгі мақсатым – оқушыларды кәсіби біліктілікке баулып қана қоймай, олардың аспаздық өнерге деген сүйіспеншілігін ояту. Осы мақсатта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер оқушылардың білімін тереңдетіп, болашақта өз ісінің шебері болуына ықпал етеді.
Әрбір сабақ – шығармашылық процесс. Мен осы үдерісте оқушылармен бірге үнемі жаңа мүмкіндіктерді зерттеуге, дамуға және кәсіби шыңдалуға дайынмын.